Thursday, November 20, 2008

Farewell to pasts, to sorrows chained

Fick visst lite tid över här hemma innan jag behöver åka till jobbet. Jag städade hela kvällen igår så nu är det mysfint i min lägenhet igen. Ser att det är snö ute också... I don't mind. Julkänslan börjar smyga sig på, snart får man börja pynta.

Igår fick jag akupunktur. Hade ont i huvudet på morgonen igår när jag vaknade, men bestämde mig för att inte ta smärtstillande förrän efter jag hade varit på akupunkturen... Och se på fan, när jag gick därifrån hade huvudvärken försvunnit :) Jag kände mig ganska trött, men det var verkligen såååå skönt att slippa ha ont i huvudet för en gångs skull. Det här ska nog kunna bli bra.. ska dit två gånger i veckan ett tag framöver.

Åt lunch med Jessica igår också, det var jättetrevligt att träffa henne igen.

Nu är det iaf dags att åka till jobbet. Ännu en spännande dag alltså. Hatar den här s.k. "finanskrisen".

3 comments:

Anonymous said...

1. Va KUL att nålarna fungerade. Min kompis mamma blev av med sin allergi m h a det där så det ska nog kunna ta bort din huvudvärk också =)
2. Vilken Jessica?

Kram Jennie

Anonymous said...

I told you so

Henriette said...

Jennie: VÅR Jessica! :)