Saturday, December 08, 2007

Ojoj.

Vad mycket man hinner med när man går upp tidigt! Imorse vaknade jag kl 08, sen låg jag och drog mig i sängen till kl 09. Så tidigt har jag nog inte gått upp en ledig dag på huuuuur länge som helst (här snackar vi år).

Idag har jag hunnit med att baka lussebullar till exempel. Jag har inte smakat dem än. Men jag är sjukt missnöjd. De blev så jävla fula. Vad fan har hänt?? Det är ju allmänt känt att jag gör de bästa lussebullarna i världen (enligt mig själv såklart. Och mamma.) Men de ser ut att vara bakade på typ rågmjöl.. Och sen har någon misshandlat dem till oigenkännlighet. Vad i helvete. Nu är det bäst att de åtminstone smakar bra, för att väga upp för utseendet. Och till nästa gång är det jag som köper HELT nya ingredienser och lägger ner hela min själ i varenda liten detalj. Nu jävlar.


Nu ska jag åka ner på stan och julshoppa med mamma.

No comments: