Thursday, December 06, 2007

Exhausted.

Shit vad trött jag är nu. Jag ligger i sängen med min laptop, och jag misstänker att jag kommer att somna snarast.

Efter jobbet idag gick jag på stan med Emma till typ halv åtta. Tydligen var det nån grantändarkväll, så alla affärer hade öppet till 21. Sen iaf så åkte jag hem, och sedan dess har jag städat i två timmar. Ändå hann jag inte klart. Behöver dammsuga soffan, samt torka golvet. Men jag orkade inte just nu. Kom precis på att jag inte har hunnit äta heller. Oh well.

Imorrn blir det jobb som vanligt. Sen ska jag åka och hämta min bakmaskin, så att jag kan göra lussebullar (när fan jag ska ha tid med det vet jag faktiskt inte). Sen jobbar jag igen på Å imorgon kväll.

Och jag har några funderingar. Eller egentligen har jag hur många som helst, men här är några:

1. Vad fan ska jag göra med min stereo? Den har stått på golvet sen jag flyttade in.
2. Finns det skarv-scartkablar? Jag behöver en som är längre.
3. Varför har min tv.nu-grej och min jukebox försvunnit från mina Vista-gadgets? Det suger. Jag får inte tillbaka dem heller.
4. Vad ska jag köpa till pappa i julklapp?
5. NÄR SKA JAG HINNA JULPYNTA? Det känns ju rätt ovärt att göra det dagen före julafton, liksom.


Åh. So many questions, so little brain-space.

No comments: