Wednesday, December 05, 2007

Hmm..

Idag sa jag till alla på jobbet att jag skulle gå och lägga mig senast kl 20. Nu är klockan snart 23, och jag ligger visserligen i sängen. Men jag sover inte.
Skit.

Idag på lunchen gick jag och Emma och köpte varsin chokladkalender. Eftersom det är den 5:e idag betyder det att vi fick äta fem chokladbitar på en gång. Sjukt bra.

Sen efter jobbet åkte jag och Marcus till Ikea och köpte en kudde. Jag köpte även en tallrik. Och en diskborste. Otroligt produktivt. Jag har alltid gillat Ikea.

Och nu är det officiellt att min nya favoritlåt är The Coral - Dreaming of You. Jag fick den på hjärnan när vi var på Ikea, och nu går den på repeat hela tiden. Hurra! Jag blev kär i den när jag hörde den i ett Scrubs-avsnitt för ett tag sen (JD och Elliot hånglade och det var AWESOME).

Nu kanske ni undrar vad poängen med mitt inlägg var. Det undrar jag också.


Good fight - good night.

2 comments:

Anonymous said...

Haha... Dreaming of you ger mig gymnasie-flash backs... skickade den just till Jennie :P

.... said...

En chokladkalender är även otroligt bra när man glömt bort den i en vecka och sen när man kommer ihåg den måste man äta ifatt det man missat :D