Friday, December 07, 2007

Lista.

Here we go again...

TOP 5 - Konserter
1. VNV Nation på Tinitus för X antal år sedan
2. Apoptygma Berzerk på Tinitus.. för X antal år sedan
3. VNV Nation på Universitetet, 2006
4. Black Eyed Peas, Hovet 2007
5. Backstreet Boys, Globen för en jävla massa år sen

TOP 5 - Artister
1. VNV Nation
2. Kent
3. Timbaland
4. Hooverphonic
5. Garbage
6. Apoptygma Berzerk
7. Backstreet Boys (and proud of it!)
... och typ hur många mer som helst... Jag älskar musik.

TOP 5 - Låtar (rent allmänt)
1. VNV Nation - Standing (kommer alltid att vara världens bästa låt)
2. Kent - Utan dina andetag
3. Apoptygma Berzerk - Lost in translation
4. Massive Attack - Teardrops
5. Gackt - Last song
6. Imogen Heap - Hide and seek
7. Jewel - Foolish games
.... och mååånga fler.

TOP 5 - Filmer
1. Fantomen på Operan (senaste)
2. Amelie från Montmartre
3. Die Hard
4. V for Vendetta
5. Sagan om ringen

TOP 5 - TV-Serie
1. Freaks&Geeks
2. Desperate Housewives
3. Lost
4. Gilmore Girls
5. Traveler


TOP 5 - Komedi-Serie
1. Scrubs
2. Simpsons
3. Southpark
4. Vänner
... sen hatar jag nog alla andra "komedi"-serier

TOP 5 - Kläder
1. Finkläder, typ klänning
2. Naket + sexiga skor (något som jag dock inte har på mig så ofta)
3. Mysiga stickade tröjor
4. Jeans
5. Myskläder + filt

TOP 5 - Glass
... vi kan nog konstatera att jag inte är nån glassmänniska, för jag kommer inte på nåt.
Men den där sandwich är ju rätt god.
Och mjukglass. I brägare med strösslar, såklart.

TOP 5 - Snyggast Kändis (killar)
1. Johnny..
2. Fantomen
3. John McClane (med tillhörande smuts, tack)
4. Gackt
5. Justin

TOP 5 - Snyggast Kändis (tjejer)
1. Lily Cole
2. Emmy Rossum
3. Zhang Ziyi
4. Cassie
5. Gemma Ward

No comments: