Saturday, September 13, 2008

Miso sick

Jag har precis sett Sex and the City-filmen. I know, I know, jag är sannolikt den sista tjejen i världen att se den. Men ja. Nu har jag sett den, som sagt. And yes, I cried like a baby.

Har tillbringat kvällen hemma i soffan med te och glass. Jag skulle egentligen ha jobbat ikväll, men insåg att jag är nog lite för sjuk för att jobba både dag och natt den här helgen. Så jag är hemma och kurerar mig istället. Måste vara frisk nästa vecka för då ska jag, Sara och Sofia träna på Feelgood! Vi har fått varsitt kort med en veckas gratisträning, så det ska bli pilates, core och bodypump för hela slanten. Gratis är gott.

Just nu sitter jag och tittar på Sing-a-long. Varför jag utsätter mig för detta är oklart. Men snart börjar Extra Extra, med Blondinbella! Lördagkvällen är räddad. Tjohej.

2 comments:

billie said...

stackars dig, tycker så synd om dig som måste va hemma o äta glass (gggrrr)
fö så har inte jag sett sex and the city än, jag SKA se den...så småningom :P
krya på dig!

Anonymous said...

Har du tröttnat på din blogg eller är du bara upptagen med din egen sida? Puss Jennie

ps. jag kastar inte sten... bara undrar.