Saturday, September 27, 2008

Jag jobbar ju jämt.

Idag känns det lite som att jag inte gör något annat än att jobba. Vadfan, jag jobbar ju åtminstone 6 dagar varje vecka. Och ibland jobbar jag både dag och natt. Jag får ju skylla mig själv, till viss del så har jag ju valt att jag vill jobba såhär mycket. Men det är inte alltid det känns så motiverande att vara på jobbet nio timmar om dagen när man inte har hunnit sova mer än fem timmar per natt i över en vecka. Och jag hinner inte direkt vila upp mig på en söndag.

Gah. Jag blir fan tokig. Sakta men säkert misstänker jag att jag blir mentalt störd. Min hjärna klarar bara så mycket. Och det är en jäääääävla röra där inne. Jag känner på mig att jag behöver en drasisk förändning.

Hallå vadfan ta mig till Himalaya så löser det sig. Jag skulle sitta på Restaurant Ashoka hela dagarna och dricka chai tillsammans med munkarna.

Nu ska jag fortsätta jobba. Sen hem och sova några timmar så kanske min migrän hinner gå över tills jag ska till jobbet ikväll igen. ÅH HALLELUJA.

No comments: