Tuesday, December 19, 2006

This is a good day.

Jag är på bra humör idag. Hade sista skoldagen för terminen igår (OMG ÄNTLIGEN) och slipper tänka på skolarbete för några veckor. Skööööönt.

Just nu håller jag på att göra mig i ordning för att åka ner på stan. Ska på linskontroll på Synsam @12, sen börjar jag jobba kl 14. Tänkte hinna med lite mer julklappsköp innan dess.

Har fortfarande inte kommit in i nån julstämning, dock. Fast Henrik och jag var och inhandlade en söt liten julgran igår, och jag har julpyntat med apelsiner+nejlikor i röda band. Och jag toklyssnar på julmusik. Still nothing. Jag fattar inte att det är julafton på söndag. Gah.

Anywho, nu ska jag bege mig ner på stan. Which reminds me, jag borde göra nån macka och ta med mig till jobbet. Jag köpte en snygg klänning igår så jag har nämligen inte råd att köpa mat. But it's totally worth it because it's pretty! Wheeeeee.

No comments: