Friday, December 01, 2006

Dagens goda gärning

Jag var iväg till Myrorna en sväng och lämnade in tre stora påsar med höst/vinterjackor idag. Det kändes bra. Världens sötaste lilla röda barnkappa t.e.x. och en helt oanvänd dunjacka från Champion som köptes dyrt för några år sedan.

Sen var vi en sväng till IKEA för att kolla på julpynt, men det fanns inget som var fint. Jag blev lite besviken, IKEA brukar alltid ha så mkt skoj.. Men inte idag inte. Det enda jag kom hem med var två fula jävla bokstöd i plast för 5kr styck som jag inte ens ville ha. Men jag är trött på att mina böcker bara ramlar ner hela tiden, och jag har inte hittat några andra bokstöd heller. Suck.

Imorrn ska det jobbas 12-15. Sen kanske jag kan ta och läsa klart den förbannade God of Small Things snart så jag kan börja på Nervous Conditions.

Herregud.

No comments: