Wednesday, December 06, 2006

Jaha..

Då sitter man här igen då. Har skrivit klart min formella uppsats om fattigdom i USA. Har inte läst klart Nervous Conditions. Har inte läst på till vår quiz som vi ska ha imorrn om Storbritannien. Har inte skrivit uppsatsen om God of Small Things. Herregud, jag har inte ens läst klart boken. Menne.... annars är det fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiint ¤nervöst skratt¤

Jag är en aaaaning stressad. Det känns som att jag skulle behöva lite sömn just nu eftersom jag har haft konstant huvudvärk i drygt en vecka. Men jag tror att jag får begränsa mig lite. Jag läser så mycket jag orkar i Nervous Conditions. Och jag struntar i quizen. Och jag får skjuta upp uppsatsen om God of Small Things ytterliggare ett tag. Nån måtta får det faktiskt lov att vara, I'm merely human for God's sake!

Idag har jag jobbat 10-16. Det var lite mer fart i butiken idag än igår, så tiden gick ganska fort. Sen åkte jag hem och började med tvätten. Och skolarbetet. Suck...

Imorgon är det skola hela dagen. Sen har jag insett att jag måste börja med Litteraturuppsatsen imorrn.. Den ska vara inlämnad på måndag, men eftersom jag är i sthlm hela helgen så lär jag ju försöka skriva klart den senast.... hm.. imorrn blir det ja.. Skit. Nu får jag ångest igen. Well that's just great. Jag vet inte ens vad jag ska skriva om.

Men det ska bli sköööönt att åka till Stockholm. Inte för att det blir så lugnt eftersom jag antagligen kommer att ränna runt som en galning på stan för att hitta julklappar till alla... Men det ska bli kul. Och jag älskar den söta lilla lägenheten som vi får bo i.... Jag vill ha den!!
Förutom att gå på stan ska vi antagligen gå och se nån film på bio, det brukar vi göra... Jag vill se Saw 3 :D Sen ska vi träffa Henriks kollega Mooness från Riket-inspelningen, så det blir riktigt trevligt.

Och jag måste få köpa åtminstone en liiiiiten sak från M.A.C, annars blir jag grinig. Hm, undrar om Nocturnelle har kommit till Sverige än...? För den kollektionen är to die for! Dita von Teese är awesome.

No comments: