Thursday, January 01, 2009

Dag 1

Jag är fortfarande sjuk. Har haft feber sen i måndags kväll tror jag.. trött på skiten är jag. Har fan inte råd att vara borta från jobbet såhär mycket.. men tror inte jag kommer kunna gå till jobbet imorrn heller. Suck.

Igår förträngde jag febern och firade nyår med Sandra. Från början var det tänkt att vi var flera st som skulle fira tillsammans, men folk drog sig ur en efter en.. Jag har slutat att bli förvånad vid det här laget. Jag hade kul med Sandra iaf, vi fixade lite mat här hemma hos mig och gjorde oss iordning. Sen drog vi till Pluto för att dansa och se på fyrverkerier. Jag var hög på Ipren och hällde i mig säkert två liter vatten på den tiden vi var där. Det var ganska mycket folk också faktiskt, och riktigt bra musik. Synd att jag inte var helt frisk bara.

Jag blir för övrigt så jäkla förbannad på killar som tror att man är allmän egendom bara för att man befinner sig på dansgolvet. NEJ, det är fan inte okej att bara rycka åt sig en tjej. Och att killen ifråga sen blir förbannad när man slår bort hans tafsande händer, hur fan tänker han då? Ta och väx upp.. jag blir irriterad.

Idag har jag legat i soffan.. ätit lussebullar och kollat på Band of Brothers. Åh, den är så sjukt bra. Har två avsnitt kvar nu, men vill inte att det ska ta slut. Funderar på att lägga mig och sova en stund.

Förutom att jag börjar 2009 med att vara sjuk så har jag tänkt att det ska bli ett bra år. Japp!

1 comment:

Unknown said...

Krya på dig! Jag hade en riktigt trevlig kväll. Har du sett den här: http://pluto.nu/vimmel/2008-12-31/bilder/img_2479.jpg ? Jag ser ut som barbie.